domingo, 6 de enero de 2013

Participació a la wikipedia

Al llarg de tot el curs hem estat utilitzant la vikipèdia com a eina de treball i font fiable d'informació. D'aquesta manera he volgut contribuïr aportant el meu petit gra de sorra a aquesta enciclopèdia online que representa un recurs didàctic tant per estudiants com per a mestres.
He fet una entrada ala Viquipèdia sobre un tema d'actualitat política bastant important del qual encara no s'havia parlat fins a les hores: Els Spin Doctors. Per més informació aquí teniu l'enllaç i a continuació us explicaré pas a pas com ho he fet.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Spin_doctors

  • En primer lloc vaig assegurar-me de que no existia cap article que expliquès el que jo volia editar.
  • A continuació la Viquipèdia em donava l'opció de crear un nou article i vaig clicar a "Crearla pàgina.
  • Derrerament vaig començar amb la redacció del meu article. (Informació que vaig extreure de: "Aira, Toni: Els guardians del missatge. Assessors polítics, un model alternatiu als spin doctors anglosaxons. Editorial UOC".
  • Un cop finalitzat l'article, has de fer click a "desa a pàgina".
Realment m'ha ajudat molt la següent pàgina d'ajuda a la Viquipèdia, on trobareu la informació necessària per dur a terme el vostre article.
http://ca.wikipedia.org/wiki/Ajuda:Com_iniciar_una_p%C3%A0gina


Ara us volia ensenyar alguna fotografia sobre el procés que vaig seguir.





Us animo a tots i a totesa fer la vostra aportació a la Viquipèdia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario