domingo, 30 de diciembre de 2012

Identitat i territori

La Judith Pingel i jo vam realitzar juntes el treball modular de COED i GTIC. Aquest treball s'anomenava Identitat i territori i consistia en formar parelles i realitzar una exposició oral amb el suport d'algun mitjà audiovisual. L'exposició havia de durar 8 minuts i havíem de tenir en compte que les dues persones participessin de manera més o menys igualitària.
El tema del treball el podíem escollir nosaltres mateixes però havia de ser d'alguna cosa que tinguéssim en comú.
S'havia de tenir en compte:
  • El contingut que es vol comunicar.
  • L'estructura de l'exposició.
  • Les estratègies comunicatives més oportunes.

La Judith i jo vam triar el tema de Port aventura, ja que és un lloc que a les dues ens transmet moltes sensacions com adrenalina, diversió, emoció...
Crèiem que podia ser un tema que captés l'atenció del públic ja que volíem parlar sobre les atraccions més rellevants i exitoses del parc, fer que recordessin moments especials viscuts allà i animar-los a tornar-hi.
Vam crear un power point utilitzant algunes animacions i vam introduir un vídeo de la nova atracció "Shambahala", el qual va crear expectació. Vam introduir colors vistosos i fotografies motivadores al power point per captar l'atenció i vam descriure el parc des d'un punt de vista positiu, mostrant lo millor que ens ofereix.

Autoavaluació de la meva exposició:
Personalment, vaig preparar molt l'exposició oral i crec que vaig parlar amb un volum alt per tal d'arribar a totes les persones que hi havien a la sala. En quant a la mirada, vaig mirar a tot el públic mentre parlava, evitant quedar-me en un punt fix o mirar només a una persona.
Vaig vocalitzar de manera entenedora i vaig intentar entonar bé. La postura no va ser del tot correcta ja que em vaig quedar quieta al mig de la classe i pot ser podria haver caminat per mostrar més naturalitat. Vaig gesticular i crec que tenia els nervis sota control.

Vam tenir un problema a l'hora de mostrar el vídeo ja que se'ns va quedar a la pantalla del darrera perquè el vam minimitzar sense voler. Aquest fet va entorpir una mica l'exposició.
A més no vam controlar bé el temps i ens va faltar una mica, així que no vam poder mostrar una entrevista que havíem preparat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario